08 січня 2018

Reboant


Це лише демо, як і написано в описі...

Проте, наприклад, я не помітив цього купуючи "Reboant", хоч і був здивований такою низькою ціною на гру із графікою представленою на скріншотах.Але ж бляха, яка ця демка бомбезна! Починаючи графікою і закінчуючи гейплейними фішками. І до речі, для мене, це перша ВР де руки представлені повністю, від плечей - це просто мега круто.

Якщо описувати, то це просто стрілянка: стоїмо на місці і відстрілюємо мутантів які на нас нападають, вчасно перезаряджаємось. Проте, через ВР це зовсім інші відчуття.

Пересуваємося обираючи місцевість куди хочемо потрапити, але не "телепортуємося" туди, а вистрілюємо рукою-протезом в те місце, та за допомогою троса притягуємо себе.

Але у мене був один суттєвий баг: перемістившись до першого сигнального вогня він був розташований занадто далеко від мене - поза ігровою зоною (тобто я не міг до нього дотягнутися). Довелося перезапускати гру і перед переміщенням до нього, стати у протилежному куті ігрової зони (щоб було місце для підходу).

"Reboant" тягне приблизно на 5ть хвилин, і можливо платити повну ціну за цю демку дещо несправедливо, проте будь-який Steam розпродаж, робить ціну виправданою.

Впевнено рекомендую.

Немає коментарів:

Дописати коментар