Через вимкнення світла, я думав: що б обрати для проходження на SteamDeck... Власне, зрештою мій вибір припав саме на цю гру. Все таки хентай на портативці... а чому б і ТАК ?!
Також варто зазначити, що це перша гра яку я повністю пройшов на SteamDeck.
Отож зустрічайте "Isekai Quest". Гра жанру "три в ряд", із візуальною новелою, невеличким вкрапленням РПГ-елементу та хентаєм в якості винагороди.
Сюжет тут, звісно, чисто для галочки, але менше з тим. Комп'ютерний задрот-одинак вибирається зі своєї "барлоги" аби купити собі попоїсти Мівіни. Та світ за вікном жорстокий, і по дорозі до магазину його збиває фура. Приходить до тями хлопак в Ісекаї (так японці називають "інший вимір", я ж буду використовувати це слово тут, як назву цього світу). Його зустрічає "пакемон", вводить в курс справи, дає перші очки прокачки, і наш герой хапає меч та вирушає в подорож з метою створити в Ісекаї власний гарем (ну а чого ще чекати від задрота-одинака).
Власне це і все. Перед нами мапа на якій є 7 локацій, на кожній із яких один персонаж жіночої статі. Власне, клікаємо по локації, читаємо невеличкий діалог із персонажем, і граємо в "три в ряд", що є імітацією бою. Кожного персонажа треба перемогти тричі.
Власне, це я вперше грав у "три в ряд" (до цього чимось схожі були тільки "Dr. Mario" та "Magic Jewelry" на NES, але вони все-таки більше відносяться до тетрисоподібних), тож не знаю які стандарти, але тут на полі з клітинок, які заповнені символами (камінцями) 4-х типів, потрібно ці камінці міняти місцями (між сусідніми клітинками), для того щоб утворилася лінія із 3-5 однакових камінців. Три типи камінців відповідають за атаку по ворогу, один - за лікування гравця. Якщо зібрати лінію з більше ніж трьох однакових камінців, на полі з'явиться "камінь мани", за допомогою якого можна поповнити (очевидно) ману гравця.
Ну і наші суперниці не сплять (дуже вже не хочуть до нас в гарем... хоча це не всіх стосується). Через певну кількість наших кроків (переміщення камінця - один крок) вони роблять свою дію, яка може відрізнятися в залежності від противника (від звичайної атаки по гравцю, до встановлення на полі бомб які підриваються через певну кількість кроків).
Згадана вище мана потрібна для використання спеціальних вмінь (позачергова атака противника, перемішати каміння, знищити обраний камінь...), які можна купити або виграти.
Під час бою ми також заробляємо гроші, а після перемоги нам на вибір дають три випадкові покращення, серед яких ми обираємо один. Гроші можна витрачати в магазині, купуючи різні допоміжні предмети, на кшталт лікувалок, або замовляти собі позачергові три випадкових уміння (для вибору з них одного). На справді грошенята можна мутити баригуючи (купити дешевше - продати дорожче)... кхм, презервативами, ціна на які тут змінюється після кожного виграного бою.
У випадку поразки, скидається весь наш прогрес перемог над всіма панянками, проте залишається золото, рівень прокачки та предмети. Таким чином, як би сильно ми не тупили, нехай навіть зовсім не розуміючи правила гри, але рано чи пізно ми просто прокачаємося до такого рівня що не зможемо програти, гадаю навіть ваш кіт чи пес зможе пройти цю гру за рік чи два... І мушу визнати, що таке рішення цілком виправдане, враховуючи, що люди беруть цю гру не через "три в ряд", а за дещо інше.
Отож "Isekai Quest" знайомить нас із 7-ма дівчатами: вампірка Мафі, ельфійка Ейріс (моя фаворитка), чародійка Агнес, лицарка Юрія, демонесса Шимі, черниця Корнелія та мисливиця Бетті. Вони озвучені декількома фразами (та звуками) на персонажа. За каноном будь-якого гаремника, дівчата представляють різні типи характеру. І не зважаючи на дуже короткі діалоги, при бажанні за ними можна помітити різні цікавинки: наприклад в Бетті через постійне вживання різних еліксирів виросли аж надто великі... "очі", і з'явилися провали в пам'яті. А ще тут нерідко "зламують четверну стіну", звертаючись саме до гравця за комп'ютером.
Ну а що до хентаю, його тут - мінімум по дві сцени на персонажа, вони інтерактивні та мають можливість перегляду в будь-який час після розблокування. Розблоковуються ці сцени здебільшого перемогою над суперницею, проте для отримання деяких потрібно програти, або обрати певну відповідь в діалогах візуальної новели.
Самі сцени анімовані та здебільшого мають дуже приємну мальовку, саме "здебільшого", бо є декілька сцен які ніби намальовані іншим автором, і значно поступаються в якості. Пікселізація (цензура) відсутня. Сам хентай більш-менш класичний, "надто збочення" та "харкор" не зачіпає... ну чи то я просто звик...
Ближче до кінця гри, на мапі з'являється бос, із трохи зміненими правилами гри у "три в ряд".
Ну і є два закінчення, після яких можна спокійно продовжувати грати.
Що до досвіду гри саме на SteamDeck. Найоптимальнішим варіантом керування для мене було використання курсора через правий тачпад. Гра підтримує хмарне збереження, тож завжди можна продовжити гру на компі. А також, що для мене було достатньо важливим, ачівки зароблені під час гри офлайн - підвантажуються коли з'являється інтернет, і відмічаються як досягнуті.
Не бачу причин не рекомендувати "Isekai Quest". Вона дає те за що її купують, та не задовбує чим не треба.
Також мене здивувало, що ця гра досі наповнюється контентом, принаймні додавання нової дівчини заплановане на 23.02.2023.
Немає коментарів:
Дописати коментар