Чергова кооперативна гра, яку ми зі знайомим обрали для проходження. Я грав на клаво-миші, товариш - на геймпаді.
В принципі серія "Gauntlet" доволі стара та відома. Ми з тим самим чуваком навіть намагалися пограти в "Gauntlet" (1988) на NES, але не пішло.
"Gauntlet: Slayer Edition" (також відома як "Gauntlet 2014") - це, свого роду, ремейк першої частини франшизи. Вигляд згори, камера прикріплена до ваших персонажів (тобто дуже далеко розійтися не вийде), пересуваємося по кімнатах і аренах, що з'єднані між собою коридорами. Кімнати часто блокуються і залишаються закритими, доки не переб'ємо всіх ворогів. Є й використання ключів для відкриття наступних кімнат, проте на відміну від оригіналу (де КОЖНА кімната була замкнена на ключ), це відбувається не так вже й часто.
Згідно сюжету, чотири відважні герої, керуючись настановами могутнього чаклуна - Морака, відправляються в підземелля, аби віднайти древній артефакт. І... це все...
Власне, чотири герої, яких ми можемо обрати:
- Воїн - класичний варвар, використовує сокиру або молот, б'є із розгону плечем, великий запас життя, ближній бій, найбільше проблем із великими ворогами - що тримають його удар і відповідають контратакують;
- Валькірія - по суті лицар, має спис (скрізна атака), щит (може відбивати назад магію), будь-які вороги в певній кількості створюють для неї проблеми;
- Ельф - зазвичай цей клас називають "викрадач", використовує лук та бомби, висока швидкість, мало здоров'я, єдине слабке місце - велика кількість одночасно запущених ворожих магічних заклять (з щільність як в якомусь bullet-hell);
- Чаклун - звичайний маг, мало здоров'я, володіє трьома елементами магії (на початку гри: вогонь, лід, блискавка), комбінуючи які по два - створює магічні закляття (причому "вогонь+лід" і "лід+вогонь" - різні закляття), тож може використовувати 3*3=9 заклинань (здебільшого атакувальні, але є й захисні та допоміжні), які потребують різного часу аби відновитися, але під час відновлення одне заклинання не блокує інші. Вразливе місце - швидкі вороги ближнього бою у великій кількості (хоча насправді тупняки гравця, бо його набір магії дозволяє вижити в будь якій ситуації).
Ще, взагалі-то, є п'ятий герой - Некромант, але він DLC-шний, і ми його не купляли, тож про нього нічого не знаю.
Гра пропонує нам сюжетну кампанію. Власне ВЕСЬ сюжет я вже описав. По грі, це глобальна мапа, із розгалуженою системою точок-місій, серед яких є класичні підземелля, арени, битви з босом та місії з певною особливістю. Що до останнього, справа в тому, що мапа поділена на три типи підземель (з босом в кінці кожної): храмові підземелля (мумії, приведи та скелети), гірські підземелля (орки та павуки) і лавові підземелля (демони та окультисти). Так от, "особливість" в місіях того типу, залежить саме від типу підземель: безсмертний привид що постійно переслідує гравців і вбиває одним дотиком в хамових підземеллях, лавові кулі що падають випадковим чином в лавових підземеллях, а в гірських - хоч убий, не пам'ятаю...
Завжди є можливість повернутися до вже пройдених рівнів, щоб пофармити. Пропускати ж можна лише рівні на бічних гілках.
Боси завжди викликають до себе звичайних ворогів, і тільки періодично стають вразливими до наших атак.
Також в "Gauntlet: Slayer Edition" є ще два додаткових режими.
- Нескінченний режим - це рандомно-генеровані підземелля із нескінченною кількістю рівнів.
- Колізей - арена, яка оновлюється щодня, і надає можливість виграти грошенят та додаткові лахи.
У все вищеописане можна (і треба) грати в кооперативі до 4-х гравців, як локально так і по мережі, а можна і комбінуючи. Проте, на жаль, зараз онлайн мертвий (принаймні я жодної відкритої гри не знайшов), тож треба завчасно з кимось домовлятися.
Самотнє проходження гри, гадаю, можливе... але тільки за Ельфа, бо він просто ТЕРМІНАТОР цієї гри. Всі інші потребують взаємодопомоги. Та й в принципі, ця гра створювалася не на однокористувацьке проходження.
Що ще із цікавинок. За зібрані гроші (яких ти намагаєшся якомога більше забрати з підноса в товариша) можна купувати додаткову зброю, яка впливає на атаки твого персонажа (наприклад, купивши книгу по темній магії для чаклуна, вона замінює магію блискавки, тобто замінює три заклинання), а також артефакти (однаковий набір для всіх персонажів), які дають додаткове вміння (чоботи - тимчасово збільшують швидкість, кільце дзеркал - на деякий час створює твої безсмертні копії...).
Лікування персонажів відбувається поїданням їжі, проте вона може бути знищена гравцями, тож варто бути обережним. Добре хоч "френдлі фаєр" вимкнений (не можемо напряму зашкодити один одному).
В грі також присутні пастки (списи в підлозі, леза що крутяться...), а також об'єкти що вибухають, та які можна переносити, через що й використовувати їх для підриву стін в потаємні кімнати.
Ах так, ще тут дуже файна росіянська локалізація, наче озвучували ті самі актори, що й "WarCraft III: Reign of Chaos" свого часу.
І на останок. Після кооперативного проходження Сюжетної Кампанії на середньому рівні складності, де я грав Чаклуном, а мій товариш Воїном, я вирішив спробувати кожного персонажа соло в Нескінченному режимі. Щоб було чесно, робив це зі стандартною зброєю, використовуючи артефакт "швидкісні чоботи", та нічого НЕ купуючи на початку кожного з рівнів цього режиму. Отож, отримав такі результати:
- Воїн - 12 рівень
- Валькірія - 4 рівень
- Ельф - 17 рівень
- Чаклун - 6 рівень
Причому, вдвох (Воїн + Чаклун) у цьому режимі ми дійшли також до 12 рівня...
Єдине що можна закинути "Gauntlet: Slayer Edition" - це те що вона має відносно коротку Сюжетну кампанію, проте Нескінченний режим це, мабуть, частково компенсує. Ну і те що вона не розрахована на соло-проходження. В усьому іншому - це дуже крута гра, яка дає і посміятися, і посперечатися, і позловтішатися, і погоріти, і зрештою - радісно підстрибувати на стільці після важкої перемоги.
Я навіть захотів іще, але оглянувши скріни до всіх попередніх представників серії, виділив для себе лише "Gauntlet: Seven Sorrows", яка виходила тільки на консольках (PS2 та Xbox). Тож побачимо, можливо...
Немає коментарів:
Дописати коментар