25 серпня 2023

Halo 3


 Після проходження "Halo 2: Anniversary" (яка мені дуже сподобалась) я зробив довгу паузу, під час якої прочитав "Halo: the Fall of the Reach" (передісторія, створення Мастера Чіфа) та "Halo: The Flood" (переказ подій першої гри із додатковою інформацією, дуже рекомендую прочитати ПЕРЕД другою частиною). І от нарешті вирішив, що таки пора повернутися до проходження цієї серії.
Грав в версію, також, із "Halo: The Master Chief Collection", на Героїчній (передостанній) складності, на клаво-миші.

 "Halo 3" починається із того, що Мастер Чіф валяється в джунглях на Землі, в заблокованому Мельнірі без ознак життя, його знаходить чорношкірий капітан із сигарою (замість імені, він мені запам'ятався саме так). Розблокувавши костюм Чіфа, і вже ледь не пустивши "скупу чоловічу сльозу", наш головний герой в гірших традиціях фільмів 80-х (гра, нагадаю, 2007-го) схоплюється на ноги в стилі "Пфффф... Та то фігня".
Також в цьому загоні десантників присутній Арбітр, раси Елітів. І чорношкірий командир ледь встигає зупинити 117-го, від вбивства нового союзника. Тут мушу зізнатися, що мені довелося відкривати YouTube і дивитися на чому там закінчилися розповідь про Спартанця й, банально, чому він валяється в лісі... А це через те, що головним героєм минулої частини я вважаю саме Арбітра, тож його сюжетну гілку я таки добре пам'ятав на відміну від подій пов'язаних із Чіфом...

Отож, Ковенант масовано атакує Землю, і в той же час намагається активувати всі кільця (Хейло) із станції керування ними, що називають Ковчегом. Власне, активація, всіх кілець (як захисний механізм проти Потопу) призведе до винищення будь-якої форми життя в галактиці, що має релігійну мотивацію для Пророків (лідерів Ковенанту). Тому взагалі не дивним є те, що нашими союзниками, крім Елітів, стають ще й штучний інтелект - Винна Іскра та навіть Потоп (очевидно, що тимчасово).

 На жаль, ця частина виглядає трохи гірше, за "Halo 2: Anniversary", що має цілком логічне пояснення (бо це майже оригінальна графіка, на відміну від переробленої графіки "Halo 2"), але на підсвідомості це все-одно викликає неприємні відчуття.
А от геймплейно, перед нами саме 2-а частина. Хіба що додали, енергетичні модулі (щит, трамплін, регенератор...), кілька одиниць нової зброї і трішки нового транспорту. Ще тут є двуручна зброя (можна відламати стаціонарний кулемет від триноги і носити його в руках в режимі
погляду від третього лиця), але не певен, можливо це вже було в попередній частині.
Що до музики, то вона така сама як і раніше... Ну типу знаєте, якщо ви її почуєте вперше, то типу крута і все таке, але коли ви її чуєте
БЕЗ ЗМІН вже в третє (в п'яте, якщо рахувати кооперативне проходження), то таки так, вже кумарить.

 Що мене вразило в першу чергу (в негативному сенсі), так це те що Хряки та Хантери воюють  на стороні Пророків. Тобто ніби ніякого розколу Ковенанту і не відбулося, просто Еліти вийшли із цього союзу.
Власне, Брути зайняли місце Елітів, і аж надто буквально. В "Halo 3" додали маленькі версії Брутів (як би тупо це не звучало), які повністю виконують функції Елітів з минулих частин, деякі із них навіть використовують графічний камуфляж. Але, вони тупі... Еліти дуже непогано діяли в плані тактики, а ці просто біжать та стріляють. Та хоч із Брутами, це можна пояснити, бо ця мавпоподібна раса і має бути тупішою, та я все-одно наполягаю, що AI став слабкішим... І взагалі ця частина набагато легша ніж попередні дві (всі проходив на Героїчній складності).
Перша зустріч із Потопом навіть надала мені надію, бо він атакував масовано і по-звірячому, та після цієї першої атаки, він починає діяти ледь не як Ковенант (та ж проблема і в "Halo 2"), що просто вбиває сенс, який було вкладено в цю сторону конфлікту, ще в першій частині. Проте і Потопу додали нових юнітів, один із яких навіть може трансформуватися.
А ще тут багато Кортани... БОЖЕ, ЯК Я ЇЇ НЕНАВИДЖУ!!! Кидати фрази по типу: "О диви, машина. Сідай в неї і їдь." - оце її рівень, а закрити вантажне відділення корабля, в якому ми летимо, щоб ми не повилітали нахер, це бляха надто складний для неї алгоритм!!!! Штучний, матері її ковінька, інтелект!!!!!!11111

 Такс, давайте про щось хороше, бо дірку в стільці пропалю...
В цій частині немає гівняних рівнів. І хоч значна частина із них просто - ОК, то от останній - дуже крутий.
Відносно багато місій на транспорті. Окремо виділю брутівський мотоцикл-дробарку.
Також ця гра не встигає задовбати, я б її навіть назвав короткою.
Закінчення в цілому непогане, і закінчує розповідь про війну проти Ковенанту. Проте десь в мене є відчуття, що сценаристи трохи схалтурили. Тут можна було б ще пограти із РОЗВИТКОМ подій, підняттям нових тем... але ми лише завершуємо події і закриваємо питання, які було почато протягом двох попередніх частин, поки просто не залишається геть нічого. Та фінал все-таки видає, як то кажуть "доробок на продовження".

 "Halo 3" - така собі гра, дуже не дотягує до 2-ї частини, і дещо краща за 1-у. Також, можливо на моє враження вплинуло те, що я нещодавно проходив ігри із "Contra: Anniversary Collection", де ігровий прогрес відбувається, по суті, постійним перепроходженням і намаганням зайти далі, тож "Halo 3" для мене за відчуттями була, якось типу, "просто пробігся".
Я все ще дуже суворо оцінюю представників цієї серії, але це реакція саме на хайп навколо неї. Вибачайте, але якщо називаєте щось Шедевром, то я таки очікую в ньому певний рівень якості по всім параметрам. Звісно, згодом, я продовжу ознайомлення із наступними представниками цієї франшизи, проте більше вже не буду очікувати обіцяного мені Шедевра...


Відібраний GMV (СПОЙЛЕР):


Баги, які мені трапилися:

Немає коментарів:

Дописати коментар