24 листопада 2016

ArmA: Cold War Assault


Перша гра яку я купив у Steam!

Взагалі "Arma: Cold War Assault" - це справжній "Operation Flashpoint: Cold War Crisis" + "Operation Flashpoint: Resistance". Саме ВІН!!! Без жодних змін!!! Ну хіба що широкоформатний режим додали.
Навіть файлова структура залишилася тією самою, що дозволяє використовувати величезну купу модів та самоклепаних кампаній для старої гри.


Наголошую на тому, що саме старенькі "Operation Flashpoint", а значить тепер і ЦЯ гра - є моєю найулюбленішою грою (хоч не так давно "Mass Effect" примусив поділитися першим місцем, але наразі мова не про нього).

Отож, за що я люблю "Arma: Cold War Assault"?
По-перше, це реалізм: тебе можуть убити лише із одного пострілу, власне як і ти. Та і при використанні техніки ти не можеш бути одночасно і стрілком і водієм.
По-друге, сторони конфлікту: ну тащить мене тема "Совок проти Янкі", але тут також круто, що кожна із сторін розмовляє на своїй мові.
По-третє, як не дивно, графіка: хтось скаже що вона давно застаріла, і не помилиться, але я просто в захваті від того як тут ГНЕ техніку після кількох пострілів із РПГ.
По-четверте, можливості: перед нами цілий острів, і ми можемо іти куди заманеться. Можемо піти напролом виконувати місію, можемо розвідати ландшафт і оточуючі об'єкти та знайти найоптимальніші шляхи для виконання місії, а можемо просто плюнути на все і звалити в інший кінець острова.
По-п'яте, музика: в мене досі на компі валяються треки гурту "Seventh", які я власноруч записував зі старенької "Operation Flashpoint".
По-шосте, керування підопічними: просто величезна кількість команд для підлеглих. Можливо буквально наказати тому бійцю, із такої пози, дивитися в ту сторону, тримаючи в руках ту зброю.
...
Я можу ще дуже довго продовжувати, але воно вам треба?!

Просто якщо не боїтеся пів години реального часу повзти на пузі за снайперською кулею у голову, то обов'язково спробуйте цю гру!
"Arma: Cold War Assault" - як ніяка інша гра вчить цінувати життя (нехай навіть віртуальне). Та пам'ятайте: ви лише гвинтик у величезній машині під назвою - війна...

І нехай ВІЙНА завжди залишається тільки на екранах моніторів...

 

Кліп із титрів:

Немає коментарів:

Дописати коментар