28 червня 2018

Bedlam


Очікував від цієї гри щось на кшталт "Evoland", тобто прокачку гри під час ігрового процесу. Тільки замість RPG - FPS.

І хоч натяки на це і були, все таки вважаю, що я не отримав бажаного.

"Bedlam" розповідає про пригоди дівчини, яку затягло в ігровий світ, у гру чимось схожу на "Quake II". І ще нас відправлять на поля Другої Світової Війни (облізла версія "Call of Duty"), скинуть до каналізацій (щось типу "Dead Island"), перенесуть в середньовічний антураж (ледве схоже на "Dark Messiah of Might and Magic"), запхають у 2D ігри (клони "Pac-Man", "Galaxian" і "Life Force"), дадуть побігати по лісостепах майбутнього і небесних платформах (із натяком на "Halo"), викинуть просто на поля стратегії в реальному часі (нехай буде "Command & Conquer"), і завершиться все у віртуальному (ігровому) світі...

Наче й непогано звучить, та й постріляти по фріцах із бластера можливість є (бо збруя залишається, незважаючи на зміну декорацій), але все ж реалізація дуже слабка. Багато рівнів надто затягнуті, а від останнього просто таки вже нудити почало. Також не вистачає і наповнення: ну бігаєш, ну стріляєш... і немає різниці по кому: по німцям, скелетам, чи космо-десантникам.

Хоча визнаю, що ці претензії не стосуються першого рівня (той що схожий на "Quake II"). Тут і сюжетний забіг є, і домінування, і навіть дезматч із ніби-то живими гравцями (відмазки цих школярів дуже прикольні: "Ти чітер", "Я тіки-но відродився", "В мене якраз заглючило"...).

Також відмічу, що головний персонаж - жінка, що одразу тягне за собою кавалки феміністичних "жартиків". У цій грі багато спроб насмішити, але мені сподобались лише вище згадані розмови під час дезматчу, та слова гравця, коли ми потрапляємо до лісостепу, тримаючи у руках футуристичну зброю: "Hello! Hello!!! Halo?". Ну і ще прикольний танок був під час фінальних титрів... це все!

Ах так, іще головна героїня говорить із жахливим іспанським акцентом. Мене це дратувало під час всього проходження. А намагання зрозуміти, що вона каже - я покинув, мабуть, на середині першого рівня.

В цілому "Bedlam" мені не сподобався. Здається на якомусь етапі (причому ранньому) розробники просто забили на те, щоб їх гра була цікавою...

Немає коментарів:

Дописати коментар