Ех, і знову я тут, знову я граю в першого Сема.
Чому? Тому що запропонував товариш пробігтися в коопі, а я завжди - за.
Чому не в HD версію? Тому що не так давно я пройшов VR версію, а вона є саме HD версією в віртуальній реальності. Та й насправді було цікаво, як самий-самий оригінал виглядатиме зараз.
Не буду в N-ний раз переказувати, про що тут, та як у це грати, але хочу звернути на дещо увагу, і почну з неочікуваного, тож не лякайтесь...
Всі знають хто такий Нікола Тесла, проте не багато хто знає про його теорію "Простору Ідей" (ну принаймні, дехто йому її приписує). Суть в тому, що всі винаходи та відкриття, які коли-небудь були та будуть зроблені вже існують в деякому "Просторі Ідей". Коли проходить час, той простір відкривається і Ідея з'являється в свідомості деяких індивідів. На підтвердження цієї теорії приводять існування безлічі фактів одночасного винайдення чогось, незнайомими людьми в різних куточках планети (для нас, мабуть, найвідомішим прикладом є винайдення радіо - Попов і Марконі).
Але менше з тим, я ще один приклад приніс: "Serious Sam: The First Encounter" (PC - 21.03.2001) та "Halo: Combat Evolved" (XBox - 15.11.2001). Ці ігри вийшли в один рік, на різних платформах, від хорватів та американців відповідно. От чесно, не вірю, що там хтось щось в когось вкрав (такі ігри за один рік не робляться), тож давайте порівняємо.
Земляни дуже сильно розвинулися технологічно, та починають колонізувати космос. Там, в нетрах холодної темряви, їх знаходить агресивний союз інопланетян, що починає експансію людського космічного простору. Не в змозі протистояти ворогу, люди все ближче притискаються до Землі, втрачаючи колонію за колонією... Та надія є - один супер-солдат на якого покладається вкрай важлива місія. А допомагати йому буде - інтегрований штучний інтелект.
Гра має однокористувацьку кампанію, яку також можна проходити і в коопіративі. Плюс можливість гри на одному екрані (до чотирьох гравців) по сплітскріну.
Присутні дуже ВЕЛИКІ локації із відкритим простором.
Вороги різнобарвні, часто навіть із кислотними кольорами.
Ще тут присутній космічний об'єкт від споглядання якого в дитинстві (2001 рік), мурахи бігали по шкірі, і це назавжди в'їлося в пам'ять.
А яка шикарна оригінальна музика?!
Ну і в фіналі історія не закінчується, а типу як "to be continue".
Помітили ви чи ні, але це опис обох ігор: "Serious Sam: The First Encounter" та "Halo: Combat Evolved". Якщо не викупили, прочитайте ще два рази, зіставляючи текст з кожною із цих ігор окремо. Навіть не знаю, хто може наважитися на те щоб назвати це випадковим збігом.
Та все ж давайте про Сема. Гра працює без якихось танців з бубнами (лише підняти графіку в налаштуваннях). Хтось скаже що вона вже застаріла графічно, та я скажу що - РЕТРО! Мені її вигляд сприймається не як технічні обмеження, а саме як візуальний стиль.
І не знаю ЯК, але в цій грі присутня опція співвідношення сторін 16:10... це коли не всі ігри 16:9 підтримували... тоді взагалі такі дисплеї існували???
А підтримка геймадів в ПК грі 2001-го, тоді це була величезна розкіш. І це не говорячи уже про сплітскрін... НА ПК!! В 2001-МУ!!!
З комрадом ми вирішили не напрягатися, тож грали, хоч і на середній складності, проте із необмеженою кількістю відроджень. Тож можна сказати, що просто пробіглися в своє задоволення.
Грали через VPN по "локалці", але гадаю що можна було б і через інтернет, просто трохи затупили поставивши галочку "Очікувати всіх гравців", через що гра не починалася.
Проте, оце тільки на цьому проходженні, я дізнався що тут є можливість збереження під час мережевої гри... МЕРЕЖЕВОЇ, Карл! Коли сервер завантажує той сейв, гравець з'являється в тому ж місті із тим же запасом здоров'я і амуніції, що й під час збереження, тут все просто і логічно. Але поряд із ним стоїть тіло іншого гравця, і не рухається, поки інший гравець не під'єднається. Ну і він також отримує своє здоров'я і амуніцію на момент збереження. ЧОМУ в інших іграх немає такої класної системи?!!!!
Є багато варіантів зіграти в "Serious Sam: The First Encounter": ремастер (Serious Sam: Revolution), HD, VR... Проте ОРИГІНАЛ, завжди буде ОРИГІНАЛОМ.
Тож хапайте двоствольник, ракетницю, мініган, Серйозну гармату, і в бій: УКРИТТЯ ДЛЯ СЦИКУНІВ! МОЧІТЬ КОЗЛІВ!!!
Немає коментарів:
Дописати коментар